Κέντρο Ειδικών Θεραπειών – Εργοθεραπεία στη θεσσαλονίκη – “λαλώ”

Το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών  “λαλώ”  έχει τη δυνατότητα να σας παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που αφορούν την εργοθεραπεία στη Θεσσαλονίκη αλλά και την ευρύτερη περιοχή, στους τομείς της πρόληψης, αξιολόγησης και θεραπείας  μέσα από την πολυετή εμπειρία και κατάρτιση των ειδικών που την πλαισιώνουν.

Η αποκατάσταση απευθύνεται σε παιδιά και ενήλικες.

Κέντρο Ειδικών Θεραπειών - Εργοθεραπεία στη θεσσαλονίκη - “λαλώ”

Παιδί:

  • Δεν παίζει με τα παιχνίδια της ηλικίας του. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να σημαίνει ότι το παιδί δεν ενδιαφέρεται γι’ αυτά (επειδή π.χ. αντιμετωπίζει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα) ή ότι δεν τα καταφέρνει (επειδή π.χ. είναι λίγο πιο πίσω αναπτυξιακά σε σχέση με την ηλικία του).
  • Δυσκολεύεται να αυτοεξυπηρετηθεί. Δεν έχει δηλαδή, ανάλογα με την ηλικία του, τις κατάλληλες δεξιότητες ώστε να φάει μόνο του, να βάλει τα ρούχα ή τα παπούτσια του, να πάει στην τουαλέτα κλπ.
  • Μοιάζει αδύναμο, έχει δηλαδή ελαττωμένο μυϊκό τόνο. Πρόκειται για ένα παιδί που φαίνεται να μην έχει αντοχή, που είναι χαλαρό-πλαδαρό.
  • Πέφτει εύκολα κάτω.
  • «Τρακάρει» πάνω σε άλλους ή σε έπιπλα.
  • Παρουσιάζει καθυστέρηση στην ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας του.
  • Η ομιλία του είναι δυσνόητη και χωρίς σωστή άρθρωση.
  • Είναι υπερκινητικό και δεν μπορεί να ησυχάσει.
  • Δεν του αρέσουν οι αγκαλιές, το μπάνιο, το κόψιμο των νυχιών ή το κούρεμα των μαλλιών, ίσως επειδή δεν του αρέσει να το αγγίζουν.
  • Είναι πολύ ευαίσθητο σε οσμές, γεύσεις, θορύβους ή αγγίγματα.
  • Αποφεύγει την παιδική χαρά.
  • Έχει δυσκολίες στον ύπνο.
  • Λερώνεται υπερβολικά, επειδή π.χ. δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει το πιρούνι για να φάει, ή δεν τρώει κάποιες βασικές τροφές.
  • Δεν μπορεί να συγκεντρωθεί ή συγκεντρώνεται υπερβολικά σε μία δραστηριότητα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να μεταβεί σε άλλη.
  • Χρειάζεται περισσότερη εξάσκηση από άλλα παιδιά για να μάθει καινούργια πράγματα.
  • Αντιστρέφει γράμματα και αριθμούς, δεν αφήνει διαστήματα μεταξύ των γραμμάτων και των λέξεων που γράφει, συνήθως στην Α΄ δημοτικού.
  • O γραφικός του χαρακτήρας είναι πολύ κακός.
  • Κουράζεται εύκολα με τις σχολικές του εργασίες.
  • Δυσκολεύεται να ακολουθήσει προφορικές οδηγίες.
  • Έχει μειωμένη αυτοπεποίθηση.
  • Δεν έχει φίλους της ίδιας ηλικίας και προτιμά να παίζει με μικρότερα ή με μεγαλύτερα παιδιά.
  • Χτυπάει εύκολα, επειδή δυσκολεύεται να εκτιμήσει τη θέση του σώματός του στο χώρο.
  • Σπάει συχνά τα παιχνίδια του.
  • Δεν του αρέσει να πηδάει, να κάνει κούνια.
  • Δυσκολεύεται να ζωγραφίσει μέσα σε πλαίσιο, να κάνει παζλ ή να κόψει με το ψαλίδι στο νηπιαγωγείο.

Ενήλικας:

  • Εγκεφαλικά επεισόδια
  • Κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις
  • Νευρολογικές διαταραχές
  • Αδεξιότητες στην αυτοεξυπηρέτηση και διαχείριση δραστηριοτήτων.

Έχοντας υποστεί κάποια από τις παραπάνω  παθήσεις, οι ενήλικες ενδέχεται να χάσουν την ποιότητα, το συντονισμό και συγχρονισμό στις λειτουργίες  και δραστηριότητες

  1. Της καθημερινότητας (οικιακές δουλειές, αυτοφροντίδα, φροντίδα παιδιών)
  2. Της εργασίας (αδυναμία χρήση Η/Υ, εργονομικές δυσκολίες όπως ακατάλληλο κάθισμα ή πάγκος εργασίας).